تهران
میدان پونک ساختمان 72 طبقه 2 واحد 4
02144435760
02144473047
info@apadanaweb.com
info@apweb.ir

7 نکته در مورد چگونگی بهبود وب سایت

7 نکته در مورد چگونگی بهبود وب سایت

7 نکته ی دقیق در مورد چگونگی بهبود وب سایت شما در سال 2018

همانگونه که همه می دانیم گوگل سایتهایی که از نظر فنی عالی هستند ، دوست دارد. اگر می خواهید سایت های خود را رتبه بندی کنید تا آنجا که امکان دارد، هیچ جایگزینی برای اطمینان از این نیست که شما اصول اولیه را رعایت کنید .

در این مقاله می خواهم به هفت دلیل که سایت شما در حال اجرا نیست اشاره کنیم. اگر شما بتوانید این مسائل را حل کنید، سایت شما در بهترین موقعیت ممکن برای این سال و آینده قرار خواهد گرفت.

1. بهینه سازی سایت برای تلفن همراه

در حال حاضر بازدید سایت از طریق موبایل بیش از 52 درصد از ترافیک وب را در سراسر جهان در اختیار دارد. در کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا این عدد نزدیک به 60 درصد است. داشتن یک سایت تلفن همراه خوب که بتواند کسب و کار شما را بهبود بخشد ضروری است.

نسخه تلفن همراه یک سایت برای رتبه بندی سایت در گوگل به جای نسخه دسکتاپ، باعث می شود که سایت های تلفن همراه نیز از دید موتور جستجوی گوگل ضروری باشند.

سه راه حل مشترک برای ارتقا و بهبود سایت های تلفن همراه وجود دارد:

m.example.com – راه حل اصلی؛ شامل ایجاد یک سایت جداگانه در زیر دامنه “m.” و هدایت کاربران تلفن همراه به آن است

Responsive – فقط یک مجموعه از کد HTML ایجاد و نگهداری می شود، اما بر اساس اندازه صفحه نمایش به صورت متفاوت ارائه می شود
در حالی که هر سه راه حل قابل قبول است، گوگل روشی را ترجیح می دهد که به روش پاسخگو نامیده می شود.

از نقطه نظر توسعه دهندگان و مدیران وب، به این معنی است که باید با یک مجموعه از کدهای HTML برخورد کنید، که باعث می شود ساخت، نگهداری و ردیابی سایت بسیار ساده تر شود.

اگر شما با چندین سایت از طریق m برخورد کنید خدمت پویا، نظارت بر سفر مشتری بسیار سخت تر می شود، و ما می دانیم که بسیاری از مراحل تبدیل شامل بازدید از دستگاه های مختلف می شود.

در سال 2018 ، سخت است که در مورد شرایطی که طراحی پاسخگو بهترین راه حل تلفن همراه نیست، فکر کنید. در حالی که گوگل به طور فعال سایت های تلفن همراه غیر پاسخگو را جریمه نمی کند،اما اگر سایتی در تلفن همراه نیز پاسخگو باشد حتما مزایای آن را خواهند دید .

2. AMP برای محتوا و تبلیغات

AMP چیست؟

AMP یک پروژه تحت نظر گوگل است که هدف آن افزایش سرعت ارائه محتوا با استفاده از کدهای ساده مانند AMP HTML در صفحه ابزارهای کوچک مانند موبایل می باشد. به عبارت ساده تر، AMP یک راهی برای ایجاد صفحات وب برای محتوای استاتیک و به صورت HTML  ( صفحاتی که بسته به رفتار و عملیات کاربر تغییری نمی کنند) است که باعث بارگذاری سریع آن ها می گردد.

این احتمالا بحث برانگیز ترین نکته در این قسمت است. بسیاری از بازاریابان دیجیتال ، قبلا پرچم های هشدار دهنده ای را در مورد AMP (صفحه های صفحات شتاب دهنده) مشاهده کرده اند که باعث تشویق مدیران وب و بازاریابان برای ارزیابی بهتر سایت میشود

.

 AMP برای کسب و کارها مهم است و این اهمیت در آینده افزایش خواهد یافت. به طور خاص، ناشران خبره و صاحبان فروشگاه های بزرگ بلندپرواز باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

 هدف AMP سرعت بخشیدن به مرور سایت در تلفن همراه است.

به کارگیری AMP در حال افزایش است، و می توان آن را به عنوان یک استاندارد وب جدید تلقی کرد که تمام سایت ها باید به آن دست یابند، همانطور که گواهینامه SSL استاندارد شده است.

همانطور که در تصاویر زیر با آیکون AMP رعد و برق  نشان داده شده است.

هنوز اطمینان نیست که تا چه اندازه این استاندارد به طور کامل پذیرفته خواهد شد، اما آنچه در حال حاضر مشخص است این است که سرعت سایت بسیار مهم است .

3. سرعت سایت

در حالی که سرعت محتوای AMP توسط گوگل کنترل می شود، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از طریق اقدامات خود به یک وب سایت واقعا سریع دسترسی پیدا کنید. معماری سرور شما، طراحی سایت و ذخیره سازی می تواند به گونه ای تنظیم شود که سایت شما سریعا بر روی تمام دستگاه ها بارگیری شود.

راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید سرعت سایت را بهینه سازی کنید. در اینجا چند مورد را مشاهده می کنید:

درخواست : جایی که اطلاعات وبسایت از سرور درخواست می شود.
پاسخ : هنگامی که سرور فایل های مورد نیاز برای ایجاد صفحه وب را جمع آوری می کند.
رندر : هنگامی که مرورگر منابع را از منابع دیگر، مانند یک فایل جاوا اسکریپت اضافه می کند.
راه هایی برای بهینه سازی سرعت هر مرحله وجود دارد. هنگامی که همه مراحل بهینه سازی می شوند، سایت شما به طور قابل توجهی سریعتر می شود .

درخواست – با استفاده از CDN و فایل های کمتر
CDN ها بین سرور و مرورگر قرار می گیرند تا تصاویر، CSS و جاوا اسکریپت را به کاربر نزدیک تر کنند. در برخی موارد ، شما حتی می توانید کل سایت را بر روی CDN قرار دهید.

پاسخ – ذخیره سازی و HTTP / 2
وب سایت های مدیریت پویا و محتوا شامل محتویات در یک پایگاه داده، قالب های یک ظاهر طراحی شده و نوعی بسته نرم افزاری می باشند. برای جلوگیری از سرور نیاز به جمع آوری محتوای سایت برای هر کاربر، ما می توانیم آن را ذخیره کنیم تا یک نسخه آماده از سایت را ذخیره کنیم.

ذخیره سازی را می توان در CMS سایت انجام داد، اما ذخیره سازی سرور نیز می تواند برای ذخیره تنظیمات قوی تر در سطح سرور استفاده شود. ذخیره سازی و CDN ها نیز به خوبی ترکیب می شوند، زیرا شما می توانید کل صفحات را در یک CDN ذخیره کنید تا درخواست را قبل از دسترسی به سرور مشاهده کنید.

شما همچنین می توانید از آخرین تکنولوژی سرور مانند HTTP / 2 برای سرعت بخشیدن  استفاده کنید.

ساخت و رندر – بهینه سازی مسیر بحرانی و بارگذاری فایل ها به صورت یکپارچه.
اگر برخی از تکنیک های ذکر شده در دو بخش قبلی را استفاده کرده اید، فرآیند سریعتر خواهد شد، اما اقدامات بیشتری می توانید انجام دهید تا زمان لازم برای رندر صفحه در مرورگر کاربر کاهش یابد.

اگر شما به دنبال راه هایی برای سرعت بخشیدن به فرآیند سرعت هستید، لازم است مطمئن شوید که فایل های جاوا اسکریپت و CSS بزرگ بارگذاری نمی شود. در صورت امکان، تمام جاوا اسکریپت ها باید در پایین صفحه اولویت بندی شوند، CSS باید فقط در صورت لزوم بارگذاری شود. بهینه سازی سرعت سایت یک فعالیت بسیار فنی است .

 

4. درک چگونگی مرورگرهای Google یا جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت در حال تبدیل شدن به یک ابزار محبوب در توسعه وب مدرن است، اما گوگل از لحاظ تاریخی تلاش کرده است صفحاتی را که به این طریق ارائه می شوند، ردیابی کند.

چارچوب جاوا اسکریپت اساسا صفحات را از JS رندر می کند، تعداد کمی از کدهای HTML از یک سرور بارگذاری می شوند. سایتهایی که به این روش ساخته شده اند تنها نیاز به درخواست سرور برای اطلاعات مربوط به محصول یا صفحه دارند. همه چیز به صورت پویا ساخته شده است.

چندین چارچوب جاوا اسکریپت محبوب وجود دارد: Vue، React، and Angular. همه این موارد محتوای مشابه را ارائه می دهند.

5. طراحی سایت های بین المللی

در دوره طبیعی کار ما، نمونه های خوب و بد بین المللی را بر اساس یک بار در هفته می بینید. آژانس های مختلف و برندها برای مدت زمان زیادی در حال ایجاد و طراحی وب سایت هایی برای کشورهای مختلف هستند،.

 هر چه بیشتر بتوانید سایت خود را در سرتاسر دنیا و زبان های مختلف به دست آورید، سایت شما بهتر می شود .

پیاده سازی درست بین المللی کردن این است که کاربر یک سایت را در زبان خود قرار می دهد یا در کشور خود هدف قرار می گیرد. گوگل به مراتب بهتر در خدمت به کاربران مختلف محتوا مناسب برای کشور خود را، اما هنوز هم وجود دارد که وب سایت ها باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تجربه کاربران خود را به عنوان خوب است که ممکن است.

گوگل به این امر کمک کرده است که برای بازاریابان جستجوی آلی برای ایجاد بینگانی با ارائه یک متا تگ به نام “hreflang” کمک کند. این یک برچسب است که در یک صفحه HTML قرار دارد. برچسب نشسته در یک عنصر لینک است و شامل هر دو زبان و صفحه است که کاربر باید ببینید که آیا آنها زبان را صحبت می کنند.

6. قرار دادن محتوا 

 مزیت اصلی برای مدیریت محتوا : بهبود عملکرد برای کلمات کلیدی مرتبط و بهبود تجربه کاربر.

گوگل همیشه به دنبال رتبه بندی سایت ها با سطح بالایی از اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به سایت است ، حتی اگر این اطلاعات در یک صفحه وجود نداشته باشد . علاوه بر این، تعداد بیشتری از لینک های داخلی از طریق کوکی ها و لینک های متنی باعث می شود که صفحات Google برای پیدا کردن و فهرست بندی آسان تر شوند و روابط موضعی یک گروه از صفحات را تقویت کند.

7. بررسی محتوا و استراتژی های قدیمی شما

گاهی اوقات بهترین راه برای آماده سازی برای آینده، بهینه سازی سایت چیزی است که شما در حال حاضر دارید. تعدادی از راه های مختلف برای انجام این کار وجود دارد.

یک روش این است که به رتبه بندی فعلی خود به عنوان فرصت های پیروزی نگاه کنید. ممکن است گوگل صفحات شما فقط از صفحه اول رتبه بندی کند یا  از سه نتیجه بالا. با ایجاد پیوندهایی به این صفحات، به روز رسانی محتوا و یا اضافه کردن رسانه های مرتبط، می توانید آنها را موفقتر سازید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
22 + 16 =


مشاهده نمونه کارها
شارژ گوگل ads