تهران
میدان پونک ساختمان 72 طبقه 2 واحد 4
02144435760
02144473047
info@apadanaweb.com
info@apweb.ir



وبلاگ1  با سایدبار سمت راست


طراحی سایت و سئو شرکت دلتا

در راستای ارائه خدمات ممتاز در زمینه تجهیزات نقشه برداری , شرکت دلتا با بیش از هشت سال سابقه کاری در عرضه تجهیزات نوین نقشه برداری با بهره گیری از کارشناسان مجرب نقشه بردار و با هدف ارائه مشاوره در زمینه تجهیزات نقشه برداری مناسب با توجه به نیاز مشتری و شرایط اقتصادی آماده ارائه خدمات به جامعه نقشه برداری می باشد .
این شرکت توانسته در زمنیه واردات , فروش و خدمات پس از فروش انواع دوربین های نقشه برداری و لوازم جانبی , انواع GPSهای ایستگاهی دو فرکانسه و تک فرکانسه , انواع GPS های دستی و انواع دستگاههای لیزری در ایران فعالیت چشمگیری داشته باشد .
شرکت دلتا در این مدت در راستای تجهیز کارگاههای شرکت های نقشه برداری بسیاری از موسسات شرکتها و سازمانهای معتبر دولتی و خصوصی در ایران سرآمد بوده و توانسته ایم خدمات جامعی را به مشتریان خود ارائه نماییم و مفتخر به کسب رضایتنامه کاری از آنان شده ایم و مفتخریم توانسته ایم سابقه ای درخشان را به گواهی مشتریان , در کارنامه کاری خود به جای بگذاریم .

طراحی سایت دلتاکه توسط آقای سلمانی سفارش داده شد و در دستور کار قرار گرفت . و با بسیاری از کلمات صفحه اول گوگل می باشد

طراحی سایت و سئو شرکت اکسیر

در این وب سایت شما با این عادت های تغذیه ای و رفتاری اشتباه و تاثیرات مخرب و بیماری زای آن در خود آگاه می شوید و راهکارهایی را خواهید آموخت که با توجه کردن به آنها و رعایت آنها در زندگی روزانه خود بزودی شاهد بازگشت سلامتی و پایداری آن در خود و زندگیتان خواهید بود

طراحی سایت اکسیرکه توسط آقای کامل سفارش داده شد و در دستور کار قرار گرفت . و با کلمه روغن های سنتی صفحه اول گوگل می باشد

طراحی سایت تشریفات و خدمات مجالس ژیویر

تشریفات مجالس ژیویر، با استفاده از متد روز، اقدام به ایجاد حرفه ای ترین تزیینات و گل آرایی ها، تزیین محل حرکت عروس و داماد و در نظر گرفتن بهترین مکان برای عروس داماد و میهمانان می نماید.
همچنین باغ تالار، زیبایی باغ تالار، نوع باغ تالار، نوع آرایش و گل آرایی باغ تالاراز اهمیت بسیار بالایی در نزد عروس و داماد و میهمانان برخوردار است که تشریفات مجالس ژیویر همواره بهترین را برای شما بر می گزیند.
بهترین باغ تالار های تهران ، بهترین گل آرایی، بهترین طراحی سالن، زیباترین باغ تهران، زیباترین گل آرایی، به روز ترین تشریفات مجالس و حرفه ای ترین تشریفات مجالس را از تشریفات مجالس ژیویر بخواهید.
ما همه ی شرایط را برای شما مهیا کرده ایم…

.

طراحی سایت ژیویر که توسط آقای کامل سفارش داده شد و در دستور کار قرار گرفت

طراحی سایت و سئو شرکت سیکرت اسپای

دوربین مداربسته مخفی با عناوین مختلفی در بازار به فروش می رسند.که هر کدام از این عناوین که برای دوربین مداربسته مخفی به کارمی روند نشان از کاربرد هایی است که این دوربین مداربسته مخفی دارند و دربین مردم شهرت یافته اند.دوربین مداربسته مخفی با عنوان هایی همچون دوربین مداربسته کوچک،دوربین بسیار کوچک دید در شب،مینی دوربین وای فای رم خور دید در شب ،دوربین مداربسته ارزان کوچک ،دوربین بیسیم کوچک و دوربین وایرلس ریز،دوربین بند انگشتی ،دوربین خودکاریو…به فروش می رسد.

.

طراحی سایت secretspy که توسط آقای گودرزی سفارش داده شد و در دستور کار قرار گرفت

طراحی سایت امین تور

      We provide the highest standard of services in Iran, backed by highly professional

office staff and a team of some 40 highly-qualified national guides, fluent in many languages

and with a thorough know/edge of all aspects of Iran’s history, culture, religion, art, architecture

 as well as all aspects of life in Iran today.

We are looking forward to seeing you soon in IRAN.

طراحی سایت امین تور که توسط آقای امین مقدم سفارش داده شد و در دستور کار قرار گرفت

مزایای سئو و اینکه چرا هر کسب و کاری به سئو نیاز دارد؟

هدف از سئو، بهبود رتبه سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو است تا بتوان با افزایش ورودی های هدفمند، میزان فروش را افزایش داد. مطالب ارائه شده در این بخش برای افراد و مدیرانی است که یک استراتژی صحیح و اصولی برای موتورهای جستجو ندارند.

امیدواریم که این اشتباه بزرگ به خاطر عدم آگاهی از مزایای سئو باشد. چون اگر از مزایای سئو آگاه باشند و این کار را انجام ندهند، می توان گفت کسب و کار خود را به سمت مرگ هدایت خواهند کرد.

در این نوشته ۲۶ نکته مهم در راستای مزایای سئو برای شما ارایه خواهد شد.

۱- افراد زیادی در گوگل به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

آمار بسیار بالایی است اما جالب است بدانید که بیش از 2 میلیارد نفر در فضای اینترنت همواره آنلاین هستند. 93 درصد از فعالیت های آنلاین از موتورهای جستجو آغاز می شود. 40 هزار جستجو در ثانیه و 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می شود. بنابراین مطابق این آمارهای عجیب و غریب و سرسام آور، میلیون ها فرصت برای کسب و کار شما وجود دارد. یکی از مزایای سئو این است که مشتریان و کاربران شما هر روز و به دلایل مختلفی از موتورهای جستجو استفاده می کنند و این فرصتی است که می بایست آن را غنیمت بشمرید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

 

۲- بالا بودن کیفیت جذب ورودی های سئو، از مهم ترین مزایای سئو است.

تصور می کنید چرا ترافیک موتورهای جستجو بهترین ترافیک است؟ به این دلیل که افراد زیادی از سراسر کشور یا دنیا به دنبال حل مشکلی هستند که به دست شما انجام می شود. بنابراین شما می توانید با بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو، ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید. نکته جذاب تر در سئوی سایت این است: سئو به دنبال راهکاری است که شما نیازی به تبلیغات برای فروش محصولات یا خدمات خود نداشته باشید. همین نکته است که صنعت سئو را به صنعتی ارزشمند تبدیل کرده است.

 

۳- احتمال تبدیل کاربران ورودی از سئو به مشتری بسیار بالاست.

می توان گفت که ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو دارای بالاترین نرخ تبدیل به مشتری نهایی برای اکثر وب سایت هاست. با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو، می توانید موقعیت های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید. در واقع سئو تلاش می کند تا بازدید وب سایت شما به صورت هدفمند افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه ی شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آنها طراحی کرده بودید. این یکی از مهمترین مزیت های سئو در بین دیگر مزایای سئو است.

 

۴- سئو تاثیر بالایی در افزایش فروش شما خواهد داشت.

سئو افسانه نیست. اگر یک محصول قابل اعتماد برای مشتری داشته باشید، به طور قطع، سئو می تواند منجر به افزایش فروش و سبقت از رقبایتان شود. شما می بایستی بر روی بهترین استراتژی های سئو سرمایه گذاری کنید تا از مزایای سئو بهره مند شوید. با داشتن یک کمپین حرفه ای سئوی، کسب و کار شما بر روی افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری قدم خواهد گذاشت.

 

۵- افزایش اعتبار کسب و کار، از دیگر مزایای سئو به شمار می رود.

مردم همواره به گوگل اعتماد دارند و در طول روز شاید بارها از آن استفاده کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند. با کسب رتبه ی بالا در گوگل و دیگر موتورهای جستجو در بین مخاطبین خود اعتبار و اعتماد کسب خواهید کرد. چراکه طبق آمارها 37 درصد از کلیک های صورت گرفته در موتورهای جستجو مربوط به وب سایت های با رتبه بالاست.

سئو به طرز قابل توجهی بر تصمیمات اتخاذ شده برای خریدهای مختلف تأثیرگذار است. این تأثیرگذاری به دلیل اعتبار و اعتماد به وجود آمده است.

 

۶- سئو هزینه های موجود برای کسب و کار را کاهش می دهد.

یکی دیگر از مزایای سئو رایگان بودن آن است. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به مراتب ارزانتر از انجام تبلیغات و روش های مختلف بازاریابی برای خرید مشتریان است. تنها هزینه ی موجود مربوط است به بکارگیری یک شرکت معتبری که در زمینه ی سئوی سایت فعالیت کند. به جز تجربه در کدنویسی وب سایت و الگوریتم های گوگل، شما به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد برای بهبود رتبه سایت خود نیاز دارید. در همین راستا، متاوب می تواند همراه کسب و کار شما باشد تا آن را از مزایای سئو بهره‌مند سازد.

 

۷- در سئو با هیچ هزینه تبلیغاتی درگیر نخواهید شد.

اگر رتبه خوبی در سئو داشته باشید نیازی به تبلیغات ندارید و مجبور به پرداخت هزینه برای نمایش سایت در لیست نتایج نیستید. شما می توانید ترافیک وب سایتتان را بدون پرداخت هیچ هزینه ای افزایش دهید. سئوی سایت به وضوح از نظر هزینه ها مقرون به صرفه تر از تبلیغات مختلف است. بنابراین با اطمینان از اینکه به دنبال رشد و رونق کسب و کار خود هستید، کمپین تبلیغات گوگل خود را متوقف کنید و با کسب رتبه خوب در سئوی سایت، نتایج بهتری به دست آورید و از مزایای سئو بهره مند شوید.

یک استراتژی اصولی و حرفه ای بهینه سازی سایت به شما کمک می کند تا پول های تبلیغاتی و بودجه های خود در این بخش را کاهش دهید و کارآمدتر به سرمایه گذاری بپردازد.

 

۸- با بهینه‌سازی سئو، همیشه و در هر تایمی از روز و هفته در حال پیشرفت هستید.

سئو فرآیندی شبانه روزی، 24 ساعته و در تمام روزهای سال است. سئو کاری به تعطیل بودن یا نبودن ندارد. در هر شرایطی ممکن است وب سایتتان رشد کند. بنابراین سئو خواب نیست و رنکینگ وب سایت شما یک شبه ناپدید نخواهد شد. شما می توانید درتمام طول روز به کسب رتبه ی بهتر بپردازید.

 

۹- سئو یک استراتژی بلندمدت است.

سئو به عنوان یک استراتژی بلندمدت ممکن است برای کسب رتبه خوب برای وب سایت شما، 6 تا 12 ماه زمان بطلبد. با این وجود همین زمان یا حتی بیشتر از آن نیز برای از دست دادن رتبه ی شما در موتورهای جستجو نیاز است و می تواند مزیتی بزرگتر برای شما محسوب شود. هنگامی که استراتژی مناسبی برای دریافت رتبه های بالاتر پیدا کردید، به ندرت سقوط خواهید کرد. این مسأله از سویی با توجه به افزایش رقابت ها در بین الگوریتم های جستجوگر معروف مانند گوگل برجسته تر شده است و به راحتی امکان کاهش رتبه ی شما وجود ندارد.

 

۱۰- بهینه سازی سئو، سرعت وب‌سایتتان را بهبود می بخشد.

همانطور که مشغول کار کردن روی بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو هستید، سرعت وب سایتتان را نیز بهبود می بخشید. وب سایت های با سرعت بالا به طور قطع تجربه های عالی و منحصر به فردی برای کاربران و بازدیدکنندگان در صفحات شما رقم خواهند زد. علاوه براین رتبه های خوب سئو همیشه سرعت بالایی در بارگذاری صفحات داشته اند.

 

۱۱- سئو باعث افزایش احتمال بازگشت مشتری می شود.

هر چه بیشتر توسط مشتریان دیده شوید، با احتمال بیشتری از شما خرید می شود. رتبه خوب سئو به شما کمک می کند تا در معرض دید باشید و احتمال فروش و جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتری را بالا ببرید.

 

۱۲- سئو یک فرآیند مقرون‌به‌صرفه و کاملاً اقتصادی است.

سئو بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات عمل می کند. اندکی جستجو در مورد قیمت های ارائه شده برای بهینه سازی وب سایت های مختلف، همواره رقم های پایین تری نسبت به هزینه های تبلیغات خواهد داشت. هنگامی که وب سایتتان در رتبه های بالای گوگل قرار می گیرد، هزاران بازدید کننده وارد صفحات مخالف وب سایت شما می شوند. این مورد یکی از مهم ترین مزایای سئو به شمار می رود.

 

۱۳- سئو آمار بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد.

همانطور که قدرت وب سایت شما با موتورهای جستجو افزایش می یابد، چند چیز دیگر نیز اتفاق می افتد. رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا می کند. محتوای وبلاگ شما با احتمال بیشتری در گوگل یافت خواهد شد. سئوی سایت تعداد بازدید سایت را افزایش می دهد. با استفاده از سئو، بازدید بیشتری از موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد. علاوه بر این بازدید کنندگان وب سایت شما احتمالاً وب سایت شما را به دوستان خود نیز معرفی می‌کنند. حضور قدرتمند سئو در سازوکار شما به معنای واقعی کلمه و به شکلی عجیب موجب رشد بازدید و ورودی از سایت های دیگر خواهد شد.

 

۱۴- سئو قابل سنجش و اندازه گیری است.

شما می توانید با قابلیت اندازه گیری و سنجش سئو، نرخ تبدیل و ورودی های خود را اندازه گیری کنید. علاوه بر این می توانید میزان پیشرفت و رتبه سایت و بازدید آن را اندازه گیری کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب یا شرکت های معتبر سئو، قادر خواهید بود تا کلمات کلیدی مورد جستجو را در گوگل برای کسب و کارتان بهینه تر کنید.

 

۱۵- رقبای شما برای رشد از مزایای سئو استفاده می کنند.

مشتریان شما با نیازهای مخصوص به خود، سفر اینترنتی خود را آغاز می کنند. در این میان رقبای شما از جستجوهای موجود برای کسب و کار خود استفاده می کنند. دیر یا زود، اگر از سئو برای رشد کسب و کار خود استفاده نکنید، طولی نمی کشد که دیگر کسب و کاری نخواهید داشت، چون رقبای شما همه بازار را به خودشان اختصاص می دهند.

 

۱۶- سئو می تواند کسب‌وکارهای نوپا را با شرکت‌های بزرگ‌تر هم‌پا کند.

اگر یک شرکت یا کسب و کار کوچک را اداره می کنید حتماً متوجه شدید که رقبا در Google Adwords قوی‌تر هستند. با این حال یک استراتژی موثر سئو می تواند راه خود را برای به دست آوردن رتیه بالاتر باز کند. در حالی که شرکت های بزرگتر به تبلیغات متکی هستند، شما می توانید با اتخاذ استراتژی هوشمندانه سئو، مشتریان خود را بدست آورید.

 

۱۷- سئو به شما کمک می کند تا بازارهای جدید را تصاحب کنید.

هنگامی که وب سایت شما بهینه سازی شده باشد، می توانید وب سایت خود را بیشتر توسعه دهید تا سایر کلمات کلیدی مورد نظر کاربران را نیز هدف قرار دهید. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید می تواند محصولات یا خدمات جدیدی باشد که قرار است به مخاطبین و مشتریانتان ارائه دهید. شما می توانید در موتورهای جستجو برای دستیابی به بازدید بیشتر، موضوعات جدیدی را هدف بگیرید و آنها را برای به دست آوردن و ورود به بازارهای جدید به کاربران ارائه دهید.

 

۱۸- مزایای سئو موجب افزایش ارزش کسب و کارتان خواهد شد.

کسب و کار شما با ارزش تر می شود، چرا که رنکینگ سئوی شما ارتقا می یابد. اگر به دنبال فروش کسب‌وکار خود هستید، این نکته را بدانید که بسیاری از خریداران، رتبه بندی قدرتمند سئو را به عنوان دارایی ارزشمند و نامحدود شما در نظر خواهند گرفت. شاید به این دلیل باشد که گرایش رنکینگ سئو به نگهداری ارزش و حفظ آن در طول سال های بعدی است.

 

۱۹- سئو تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین به نوعی می تواند به رتبه بندی های سئوی شما وابسته باشد. طراحی وب سایت، بازاریابی محتوا، خدمات بازاریابی، شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بر سئو تاثیر می گذارند. یک کمپین بازاریابی یکپارچه و منسجم، به رتبه بندی سئوی شما اثر خواهد گذاشت. علاوه بر رتبه بندی بالاتر، سئو به روند برگشت سرمایه ی شما در فعالیت های بازاریابیتان سر و شکل تازه تری خواهد داد.

 

۲۰- سئو یکی از بهترین استراتژی های روابط عمومی دیجیتال است.

سئو یکی از جدیدترین استراتژی های روابط عمومی است. سئو توانسته به روابط عمومی مفهوم جدیدی ببخشد و آن را معنی دار کند. بنابراین به منظور داشتن رتبه ی بالاتر در موتورهای جستجو نیازمند داشتن لینک های باکیفیت و بک‌لینک ها هستید. بک‌لینک ها پیوندهایی از سایت های دیگر هستند که شما را لینک کرده اند. (اگر خودمان بخواهیم همین فرآیند را شبیه سازی کنیم، به آن لینک بیلدینگ می گویند.)
به دست آوردن بک‌لینک های باکیفیت ممکن است تحت تاثیر تبلیغات انجام شده باشد و یا اینکه محبوبیت شما باعث شود که دیگران بک‌لینک های خوبی به شما بدهند. بدیهی است که داشتن محبوبیت بیشتر، فرصت های رشد بیشتری را نصیبتان خواهد کرد.

 

۲۱- بهینه سازی، زمان ماندن کاربران در وب سایت را افزایش می دهد.

با بهینه‌سازی وب سایت و سئو، زمان حضور و ماندن مخاطب در وب سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. طبیعتاً هرچه زمان حضور بازدیدکنندگان بالاتر باشد، احتمال افزایش فروش و سوددهی بیشتر خواهد شد. علاوه براین موجب تقویت رنکینگ وب سایتتان می شود.

 

۲۲- رقابت سئو در آینده سخت‌تر و گران‌تر خواهد شد. هم‌اکنون شروع کنید.

با توجه به ارزش بالای سئو و جلب توجه کسب و کارهای دیگر، پیش بینی می شود تا چند سال دیگر، هزینه موردنیاز برای بهینه‌سازی وب‌سایت بسیار بالا برود. هزینه های پرداخت شده و میزان بودجه های تخصیص داده شده به سئو در حال سبقت از بودجه های تبلیغات آنلاین برای شرکت و کسب و کارهاست.
سئو به یک دلیل در حال رشد و ارتقاست. شاید آن یک دلیل هم این است که این روند برای کسب و کارها مفید است. کسب و کار شما یک فرصت فوق العاده برای رشد و جهش با استفاده از سئو در اختیار دارد.

 

۲۳- سئو بر مبنای اهداف دقیق پایه گذاری شده است.

سئو براساس کلمه کلیدی کار می کند. بدین معنی که نتایج بر مبنای کلمات کلیدیِ مورد جستجو ظاهر می شوند. مزایای سئو در این است که افراد را دقیقاً با همان نکاتی که جستجو می کنند به سمت شما هدایت می کند. همانطور که شما به جمع آوری ارزش می پردازید و مشتریان خودتان را درک می کنید، در سئو به موقعیت های بیشتری خواهید رسید.

افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می کنند برای سرگرمی نیامده‌اند. آنها به مشکلی برخورده‌اند یا نیازی دارند و به دنبال پیدا کردن پاسخ آن، وارد وب‌سایت شده‌اند.

 

۲۴- رتبه سئوی شما برای همیشه باقی می ماند.

بسیار دور از انتظار است که رتبه سئوی وب سایت شما از بین برود. شما با احتمال بیشتر در رتبه های بالا باقی می مانید، مگر اینکه از استراتژی های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. استراتژی کلاه سیاه شیوه ای است که در آن برای دستیابی به رنکینگ های بالاتر به دنبال فریب دادن موتورهای جستجو هستید.
پیشنهاد می کنیم حتما با شرکت هایی کار کنید که شیوه اجرای پروژه های سئو آن ها، سئو کلاه سفید باشد. ما در متاوب با همین شیوه کار می کنیم.

 

۲۵- سئو می تواند میزان رشد کسب‌وکارتان را دو، سه یا حتی چهار برابر کند.

سئو میزان رشد کسب و کار شما را چند برابر می کند. شما می توانید با داشتن یک استراتژی موثر، به مناطق مختلف، شهرها، کشورها و سایر نقاط جهان توسعه پیدا کنید. تمام دنیا محیط کسب و کار و محلی برای درآمد شما می شود، اگر بتوانید یک استراتژی سئوی موثر انتخاب کنید.

 

۲۶- سئو هوشمندانه‌ترین سرمایه گذاری بازاریابی اینترنتی شماست.

مزایای سئو بی نهایت است. سئو هوشمندانه‌ترین شیوه ی بازاریابی اینترنتی است که می توانید بکار بگیرید. چرا که یک دارایی بلند مدت برای کسب و کار شماست. این دارایی در قالب افزایش فروش اینترنتی، ترافیک و بهره وری وب سایتتان نمایان می شود. مشتریان شما در حال جستجوی شما هستند. اگر به دنبال استراتژی قطعی برای رشد هستید، همین امروز به فکر اجرای سئو باشید…

 


بازاریابی سئو چیست؟

امروزه هر جایی صحبت از طراحی سایت باشد، بحث سئو هم پیش می‌آید. حتی اگر در زمینه سایت و یا موتور‌های جستجو آنقدر‌ها هم تخصص نداشته باشید می‌دانید که برای بالا رفتن بازدهی یک سایت باید سئوی آن را بهینه سازی کنید. همان‌طور که برای طراحی سایت می‌توانید از متخصصان کمک بگیرید برای بهینه سازی سئوی سایت هم می‌توانید یک تیم متخصص، استخدام کنید.
برای اینکه بتوانیم درباره سئو و جزییات آن بحث را پیش ببریم لازم است کمی درباره ماهیت سئو بدانیم. به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم سئو، شامل فعالیت‌هایی است که انجام می‌دهیم تا صفحه‌ای از وب سایت ما در رتبه‌های بالای موتور جستجو قرار بگیرد. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل پیدا کردن کلمات کلیدی محبوب و تولید محتوایی باشد که این کلمات کلیدی را به بهترین شکل پوشش بدهند. از طرفی سئو تنها به این فعالیت‌ها محدود نمی‌شود و ابعاد تخصص تری هم می‌تواند داشته باشد. برای مثال اگر در مبحث تولید محتوای مفید به فکر کاربران هستیم، باید فکری هم برای ربات‌های جستجو داشته باشیم و صفحات سایت را برای آن‌ها هم قابل فهم کنیم، پس این هم یکی دیگر از کار‌های مربوط به سئو است که تا حدی تخصصی است. از دیگر موارد فنی سئو می‌توانیم به بهینه سازی متا دیتا‌ها اشاره کنیم.

خب تا به اینجای مطلب یک چشم انداز کلی و خلاصه از سئو شرح دادیم که بتوانیم از زاویه دید مشترکی بحث را دنبال کنیم. عنوان مطلب همان‌طور که مشاهده می‌کنید بازار یابی سئو است. می‌دانیم که سئو درباره چیست حالا می‌خواهیم درباره بازاریابی سئو صحبت کنیم که امروزه بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و به عنوان موضوعی تازه، جذاب و قابل بحث است. با این مطلب همراه شوید تا ابعاد جالبی از بازاریابی سئو بدانیم.

 

بازاریابی سئو چیست؟

 

بسیاری بر این باورند که بازاریابی سئو همان بازاریابی محتوا است. به این صورت که برای اینکه بتوانید بستری مناسب برای بهینه سازی سئو فراهم کنید باید ابتدا، محتوایی مناسب و قوی تولید کرده باشید. دسته‌ای دیگر هم بازاریابی سئو را دقیقاً به ذات حرفه بازاریابی مرتبط می‌دانند. نظر شما در این باره چیست؟

 

آیا بازاریابی سئو همان بازاریابی محتوا است؟

 

بر اساس همین باور می‌توان گفت که سئو شامل یافتن و یا ایجاد تقاضا است و محتوا این تقاضا را پاسخ می‌دهد. بنابراین بدون تولید محتوا، سئو هیچ معنایی نخواهد داشت و بدیهیست که بازدهی نداشته باشد. با استفاده از سئو است که بهترین و محبوب‌ترین کلمات کلیدی، معرفی شده و محتوا این کلمات کلیدی را به کار می‌گیرد.
اگر با این عقیده موافق باشیم باید بررسی کنیم و ببینیم که بازاریابی محتوا چگونه خواهد بود. برای اینکه بتوانیم یک محتوای خوب تولید و عرضه کنیم باید ابتدا کلمات کلیدی مؤثر و محبوب را بازیابی کنیم پس، باز هم می‌بینیم که به صورت یک حلقه، تولید محتوا به سئو وابسته است و هر کدام از این فعالیت‌ها به نوعی به هم وابسته هستند یا بهتر بگوییم مکمل یکدیگر می‌باشند. با این حساب همپوشانی محتوا و سئو، غیر قابل انکار است.

 

تا اینجا یکی از باور‌های مربوط به بازار یابی سئو را بررسی کردیم ، حالا می‌خواهیم عقیده دیگری که در این باره وجود دارد را بدانیم.

 

بازار‌یابی سئو با تکیه بر فن بازار یابی

 

گفتیم که دسته‌ای بر این باورند که بازار‌یابی سئو دقیقاً مانند بازاریابی برای هر محصول دیگری است. قبل از اینکه به صورت کامل به بازاریابی سئو و عرضه آن به صورت یک محصول بپردازیم، بهتر است نکته‌ای را در نظر بگیریم، اینکه متأسفانه در کشور ما مخصوصاً در سال‌های اخیر، بازاریابی به عنوان یکی از مشاغل رده پایین دسته بندی می‌شود و ذهنیت بسیاری از افراد درباره آن منفی است و حرفه بازاریابی را تنها محدود به تماس‌های تلفنی و ملاقات‌های کسالت بار برای فروش یک محصول می دانند. خب اگر کمی در این باره فکر کنیم متوجه می‌شویم که یکی از ارکان مهم در جامعه اقتصادی، همین حرفه بازاریابی است. البته مانند هر شغل دیگری بازاریابی می‌تواند از نظر اهمیت، درجه های مختلفی داشته باشد. اینکه یک بازاریاب دارد برای چه محصولی بازاریابی می‌کند و از چه تکنیک هایی برای این کار کمک می‌گیرد، دقیقاً جز نکاتی است که درجه یک بازاریاب را مشخص می‌کند.

 

هر کسب و کاری در هر اندازه‌ای که باشد نیاز به بازاریاب دارد. در‌واقع تمام محصولات و خدمات باید در بازاری مناسب معرفی و عرضه شوند تا مشتریان مناسب خود را جذب کنند. اصلاً تفاوتی ندارد که یک کارخانه لوازم آرایش باشد یا یک شرکت طراحی سایت، باید محصولات یا خدمات هر کسب و کاری، در بستر و محیطی مناسب، به دیگران معرفی شود. البته امروزه در محیط های بی‌ربط هم می‌توانید شاهد آگهی‌ها و تبلیغات محصولات و خدمات نا مربوط باشید! در ادامه به این نوع بازاریابی هم می‌پردازیم.

کمی از بحث اصلی خود دور شدیم، متوجه شدیم که برای اداره هر کسب و کاری نیاز به بازاریابی داریم. سئو هم یکی از خدماتی است که باید برای آن بازاریابی کنیم. برای مثال شما یک متخصص سئو هستید و می‌خواهید از این تخصص، در آمد داشته باشید. به این ترتیب باید برای سئو بازاریابی کنید و در بستری مناسب آن را به کار بگیرید.

 

بازار هدف برای سئو کجاست؟

 

در اینجا فرض می‌کنیم که شما یک متخصص سئو هستید. باید بگوییم که به عنوان یک سئو کار حرفه‌ای باید یک توانایی دیگر را هم در خود پرورش دهید و آن هم توانایی بازاریابی است. وقتی دارید برای مشتری خود فعالیت‌های سئو را انجام می‌دهید باید بدانید که در چه محیطی و چگونه این سئوی بهینه شده را پیاده‌سازی یا عرضه کنید.

برای مثال یک وب سایت برای فروش سنگ‌های زینتی، طراحی شده است. شما می‌توانید به چند طریق برای این وب سایت، بازاریابی سئو را انجام دهید. اینجاست که باید از بهترین دوست سئو، یعنی تولید محتوا، کمک بگیریم. می‌توان محتوایی تولید کرد که در آن مستقیماً محصولات موجود در سایت را معرفی کرده و درباره هر سنگ زینتی اطلاعات کاملی بدهید، این بازاریابی، نوعی بازار‌یابی مستقیم برای سئو است. قطعاً در محتوایی که برای این سایت، تولید شده است کلمات کلیدی زیادی به چشم می‌خورند از طرفی هم تنها کاربرانی این مطلب را می‌خوانند که دقیقاً دنبال خرید سنگ‌های زینتی بوده‌اند.

در روش بعدی برای بازاریابی سئو می‌توانید محتوایی تولید کنید که کاربر را به صورت غیر مستقیم برای خرید سنگ‌های زینتی تشویق کند، برای مثال مطلبی بنویسید که در آن به فواید و خاصیت‌های سنگ‌های زینتی بپردازید یا به کمک محتوای بصری، سنگ‌های زیبا را نمایش دهید، به این شکل احتمال زیادی وجود دارد که کاربری که در ابتدا، قصد خرید نداشته، نهایتاً مشتری بالفعل سایت شود.

بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که بازاریابی سئو به روش غیر مستقیم می‌تواند بسیار کار آمد تر باشد. برای اینکه این انواع بازاریابی را بهتر درک کنید یک مثال واقعی‌تر برای شما می‌آوریم. دیجی کالا! دیجی کالا برای هر کدام از محصولاتی که موجود دارد ( یا حتی موجود ندارد) اطلاعات کامل و فنی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، در عین حال در سایت دیگری که نقش بلاگ دیجی کالا را دارد، به اطلاعات کامل و دقیقی درباره تمام محصولات جدیدی که در بازار عرضه شده‌اند می‌پردازد و در نهایت اگر آن محصول را موجود داشته باشد لینکی به کاربر، پیشنهاد می‌دهد.

 

 

آیا ابزاری برای بهبود بازاریابی سئو وجود دارد؟

 

بله! بهترین ابزار هایی که می‌توانند در این راه به شما کمک کنند، توسط گوگل، به بازار عرضه شده‌اند، ابزاری مانند گوگل ترند، گوگل آنالیتیکس و … می‌توانند به شما کمک کنند تا بستر مناسب برای پیاده‌سازی سئو خود کشف یا ایجاد کنید. البته سایت‌های دیگری مانند الکسا وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید وب سایت‌های رقیب در هر زمینه کسب و کاری را مورد بررسی قرار داده و فعالیت ‌های خود را بر اساس آن بهبود دهید.

 

جمع‌بندی

 

در این مطلب سعی کردیم چند نکته را باز نگری کنیم. اول اینکه هر جایی سخنی از سئو باشد، قطعاً نامی از تولید محتوا خواهد بود زیرا این دو مورد، همپوشانی‌های بسیاری با هم دارند. نکته بعدی اینکه رکن مهم هر کسب و کاری بازار یابی است و سئو هم از این قاعده مستثنی نیست. در آخر هم یک متخصص سئو باید بداند که تخصص خود را در چه زمان و به چه شکلی عرضه کند.


سئو و بهینه سازی سایت

لازمه هر وب سایت پس از انجام پروژه طراحی وب سایت ٬ پیدا شدن و دیده شدن توسط مخاطبان است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن سایت های مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله ارگانیک برای جلب بازدید کننده ٬ سئو سایت برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بالا آمدن در صفحه اول گوگل است.

اگر به دنبال برندینگ و افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه و رنک الکسا و ورود بازدید کنندگان از گوگل و در نتیجه فروش بیشتر از طریق سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره از خدمات حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی وب رمز در بهینه سازی و سئو وب سایت ٬ انتخابی هوشمندانه  در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست. لازم به ذکر است در پروژه های طراحی وب سایت حرفه ای  وب رمز، علاوه بر ارائه مشاوره سئو سایت ، آخرین متد و ابزارهای سئو وب سایت و افزایش بازدید سایت در کنار تولید محتوا بطور رایگان پیاده سازی شده که شروع بسیار خوبی جهت افزایش بازدید واقعی و انجام سئو حرفه ای می باشد.

 

سئو چیست؟

سئو چیست؟ سئو وب سایت ، پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو که موجب افزایش بازدید واقعی شود. مواردی که در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر گذارند را به دو دسته کلی می توان تقسیم کرد:  سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت.

به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت. متخصصین بهینه سازی وب سایت در وب رمز پس از برگزاری جلسه مشاوره سئو ، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل وبسایت شما و رقبای آن، استراتژی لازم جهت رسیدن به هدف را پیشنهاد می دهند. در مواردی طراحی مجدد وب سایت حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم شما میتوانید با خیال راحت طراحی سایت خود را به ما بسپارید و از حصول نتیجه مطلوب اطمینان یابید.

 

 

مزایای سئو وب سایت

ا توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، سئو  و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

به عبارت دیگر می توانیم امیدوار باشیم بیشتر این بازدید کنندگان می توانند تبدیل به مشتری واقعی شوند. با توجه به هزینه کمتر این روش در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات ، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روندو نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره مندی خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است و چون تاخیر در شروع آن موجب عقب ماندن از رقبا است، همین امروز جهت اقدام در زمینه افزایش بازدید سایت و مشاوره سئو و برگزاری جلسه با کارشناسان ما در وب رمز تماس حاصل نمایید.

 


سئو و کاربرد آن در طراحی سایت چیست؟

آیا شما هم دوست دارید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ؟ اصلا در مورد سئو و کاربر آن در طراحی سایت اطلاعات دارید ؟ پس بهتر است با ما باشید تا در مورد طراحی سایت و سئو بیشتر اطلاعات کسب کنید .

سئو (SEO ) چیست؟ خیلی ازمدیران نمی دانند سئو (SEO )  چیست اما هربار که برای طراحی سایت تماس می گیرند می پرسند که چطوری می شود در صفحه اصلی گوگل قرار گرفت؟ که همان سئو (SEO ) است. زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب هستند. بهینه سازی صفحات وب بدین معناست که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. کلمات کلیدی سئو توضیحات سئو توضیح سئو علم سئو تگ‌های سئو

اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. سئو (SEO ) یعنی (Search Engine Optimization ) بهینه سازی موتور جستجو . بهینه سازی صفحات وب بدین معناست که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را کسب کنید. این قضیه زمانی خیلی مورد توجه قرار گرفت  که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کردند. به عنوان مثال زمانیکه در گوگل و یاهو جستجو می کنید ، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو ،  این مسأله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد.

علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند. یکی از کارهایی که متخصصان طراحی سایت انجام می دهند بهینه سازی موتورهای جستجو و پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است.  بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند.

به علاوه آنها همراه با تغییرات موتورهای جستجوی مختلف خود را تابع این موتورها قرار می دهند.  هنگامی که شما یک طراح برای طراحی سایت تجاریتان انتخاب می کنید ،  باید از این طراح درباره بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایتتان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو شود.

داشتن سئو  (SEO ) به چه کسانی توصیه می شود؟

هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد و سئو (SEO ) در این راستا به شما کمک خواهد کرد. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود دارید باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید سئو  (SEO ) را در الویت قرار دهید و بعد از این اقدام میبینید که چقدر روند فروش شما سیر رو به رشدی پیدا می کند.

 


مشاهده نمونه کارها
شارژ گوگل ads